Oto nowy TP-Link

Najpopularniejszy dostawca rozwiązań sieciowych w Polsce, TP-Link, pokazał się z zupełnie nowej strony. Po 20 latach działalności na świecie, z czego 5 w kraju, firma przeszła rebranding. Nowe logo i identyfikacja marki odzwierciedla kolejny krok w historii producenta: TP-Link to nie tylko sprzęty sieciowe, ale i rozwiązania smart home, akcesoria oraz smartfony.

Odświeżony look

Logo
Nowe logo, strzałka skierowana do środka okręgu, podkreśla koncentrację firmy na kliencie. Zaktualizowany projekt logo do samych małych liter to z kolei odzwierciedlenie prostoty i intuicyjności.
Before After
Nowy slogan
Nowy slogan, „Reliably Smart”, jest kontynuacją wcześniejszego sloganu firmy i akcentuje krok TP-Link w stronę produktów z kategorii smart home.
Ikony
Tutaj także postawiliśmy na prostotę i intuicyjność, zgodną z osobowością marki. Wizualna strona zagadnień technicznych została opracowana tak, aby bez problemu zrozumiał ją każdy użytkownik – niezależnie od kraju pochodzenia.
www i aplikacje
Odświeżyliśmy również stronę internetową, tak by była bardziej przejrzysta, czytelna i praktyczna. Nowy wygląd otrzymają także interfejsy stron konfiguracyjnych oraz aplikacje.
Opakowanie
Nowe opakowania produktów dostarczą ci wszystkich niezbędnych informacji o urządzeniach, jego cechach i funkcjach. Pudełka zostały zaprojektowane tak, aby być spójne z koncepcją marki i odzwierciedlać jej osobowość.

To się dzieje

Możesz zobaczyć, poczuć, doświadczyć.

Następny krok

Zmiany wizualne to dopiero pierwszy krok. Przez ostatnie 20 lat konsekwentnie spełnialiśmy oczekiwania milionów klientów. Teraz wyruszamy w nową podróż, aby odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby cyfrowego społeczeństwa. TP-Link zmienia się dziś, by sprostać wyzwaniom jutra.