Dlaczego nie można wyszukać adresu IP kamery TP-Link ?

Zastosowania użytkownika
Zaktualizowano w dniu 12-16-2011 20:21:47 PM 45715
Ten artykuł dotyczy: 

Jeżeli nie można wyszukać adresu IP kamery TP-Link  za pomocą programu Intelligent IP Installer należy skorzystać z następujących rozwiązań:

Rozwiązanie 1: upewnij się że usługa SSDP w twoim komputerze PC jest włączona.

Krok 1: Kliknij prawym przyciskiem na opcję Komputer lub Mój Komputer znajdującą się w menu start i wybierz opcję Zarządzaj aby otworzyć okno Zarządzanie Komputerem.

Krok 2: Otwórz menu Usługi i Aplikacje->Usługi, na liście po prawej stronie znajdź usługę Odnajdywanie SSDP.

Krok 3: Kliknij prawym przyciskiem na usługę Odnajdywanie SSDP i wybierz Właściwości.


 

Krok 4: W oknie właściwości zmień Typ uruchomienia na Automatyczny, jeżeli w linii Stan usługi wyświetlone będzie 'Zatrzymano' naciśnij przycisk Uruchom aby uruchomić usługę. Następnie naciśnij przycisk OK.

Rozwiązanie 2: Wyłącz tymczasowo oprogramowanie typu Firewall oraz oprogramowanie antywirusowe w komputerze. Ponownie uruchom program Intelligent IP Installer i ponownie spróbuj wyszukać kamerę.

Rozwiązanie 3Użyj innego komputera. Ponieważ ustawienia twojego PC mogą blokować oprogramowanie służące do wyszukiwania urządzeń możesz spróbować użyć innego komputera PC.

Rozwiązanie 4Zresetuj kamerę IP. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

www.tp-link.com/pl/article/?id=231

Jeżeli to nie zadziała, spróbuj zresetować kamerę w następujący sposób:

Wyłącz zasilanie kamery. Włącz zasilanie z powrotem, odczekaj 30 sekund i wciśnij przycisk reset przytrzymując go mocno przez 15 sekund. W przypadku niepowodzenia należy kilkakrotnie powtórzyć próbę.

Czy ten poradnik FAQ był pomocny?

Twoja opinia pozwoli nam udoskonalić tę stronę.

z United States?

Uzyskaj produkty, wydarzenia i usługi przeznaczone dla Twojego regionu.