Dlaczego nie można wyszukać adresu IP kamery TP-Link ?
Jeżeli nie można wyszukać adresu IP kamery TP-Link za pomocą programu Intelligent IP Installer należy skorzystać z następujących rozwiązań:
Rozwiązanie 1: upewnij się że usługa SSDP w twoim komputerze PC jest włączona.
Krok 1: Kliknij prawym przyciskiem na opcję Komputer lub Mój Komputer znajdującą się w menu start i wybierz opcję Zarządzaj aby otworzyć okno Zarządzanie Komputerem.
Krok 2: Otwórz menu Usługi i Aplikacje->Usługi, na liście po prawej stronie znajdź usługę Odnajdywanie SSDP.
Krok 3: Kliknij prawym przyciskiem na usługę Odnajdywanie SSDP i wybierz Właściwości.
Krok 4: W oknie właściwości zmień Typ uruchomienia na Automatyczny, jeżeli w linii Stan usługi wyświetlone będzie 'Zatrzymano' naciśnij przycisk Uruchom aby uruchomić usługę. Następnie naciśnij przycisk OK.
Rozwiązanie 2: Wyłącz tymczasowo oprogramowanie typu Firewall oraz oprogramowanie antywirusowe w komputerze. Ponownie uruchom program Intelligent IP Installer i ponownie spróbuj wyszukać kamerę.
Rozwiązanie 3: Użyj innego komputera. Ponieważ ustawienia twojego PC mogą blokować oprogramowanie służące do wyszukiwania urządzeń możesz spróbować użyć innego komputera PC.
Rozwiązanie 4: Zresetuj kamerę IP. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
www.tp-link.com/pl/article/?id=231
Jeżeli to nie zadziała, spróbuj zresetować kamerę w następujący sposób:
Wyłącz zasilanie kamery. Włącz zasilanie z powrotem, odczekaj 30 sekund i wciśnij przycisk reset przytrzymując go mocno przez 15 sekund. W przypadku niepowodzenia należy kilkakrotnie powtórzyć próbę.
Czy ten poradnik FAQ był pomocny?
Twoja opinia pozwoli nam udoskonalić tę stronę.
z United States?
Uzyskaj produkty, wydarzenia i usługi przeznaczone dla Twojego regionu.