Ogólne pytania dotyczące aplikacji TP-Link Tether

Zastosowania użytkownika
Zaktualizowano w dniu 03-26-2024 12:42:33 PM 345071
Q1: Czym jest aplikacja Tether?
A: Aplikacja Tether umożliwia Ci dostęp do Twoich urządzeń TP-Link z poziomu smartfona. W prosty sposób możesz zarządzać podstawowymi ustawieniami takimi jak połączenie internetowe, nazwa i hasło sieci bezprzewodowej, kontrola rodzicielska itp.
 
Tether jest dostępny w App Store i Sklepie Play.
 
Q2: Czy Tether obsługuje moje urządzenie TP-Link?
A: Obecnie Tether obsługuje modele znajdujące się na poniższej liście kompatybilności:
Uwagi:
Aby korzystać z aplikacji Tether, pobierz najnowsze oprogramowanie dla Twojego urządzenia z naszej oficjalnej strony i je zaktualizuj.
Więcej modeli otrzyma wsparcie aplikacji Tether wraz z aktualizacjami oprogramowań.
 
Q3: Co należy zrobić, jeśli Tether nie może wykryć mojego urządzenia TP-Link na stronie “Urządzeń”?
A: Zapoznaj się z tym poradnikiem, aby rozwiązać problem.
 
Q4: Co należy zrobić, jeśli Tether nie może zalogować się do mojego urządzenia TP-Link?
A: Zapoznaj się z tym poradnikiem, aby rozwiązać problem.
 
Q5: Czy Tether zadziała, jeśli mój smartfon połączy się z siecią 5GHz mojego dwupasmowego routera?
A: Tak. Tether działa w obu pasmach - 2,4GHz i 5GHz. Nie zadziała natomiast wtedy, gdy Twój smartfon będzie połączony z Siecią dla gości.
 
Q6: Czy Tether zadziała, jeśli mój telefon połączy się z Siecią dla gości?
A: Nie. Tether nie zadziała, gdy Twój smartfon będzie połączony z Siecią dla gości.
Upewnij się, że łączysz się z siecią główną swojego urządzenia, zanim skorzystasz z aplikacji Tether.
 
Q7: Czy Tether zadziała, jeśli moje urządzenie TP-Link będzie działać jako Punkt dostępowy?
A: Obecnie tylko niektóre routery i wzmacniacze sygnału pracujące w trybie punktu dostępowego są kompatybilne z aplikacją Tether. Jeśli Twoja aplikacja Tether nie może wykryć urządzenia TP-Link pracującego w trybie punktu dostępowego lub jest wyświetlane jako nieznane urządzenie, oznacza to, że Twoje urządzenie na chwilę obecną nie jest kompatybilne z aplikacją Tether, gdy działa w trybie Punktu dostępowego. Możesz skontaktować się ze Wsparciem Technicznym TP-Link, aby uzyskać więcej informacji.
 
Q8: Czy Tether zadziała, jeśli zmienię adres IP LAN mojego urządzenia TP-Link?
A: Tak. Upewnij się, że Twój smartfon łączy się z urządzeniem po zmianie jego adresu IP i znajduje się w jego podsieci.
 
Q9: Jaka jest nazwa użytkownika i hasło do zalogowania się w aplikacji Tether?
A: Domyślną nazwą użytkownika i hasłem jest admin (pisane małymi literami), takie same, jak dane logowania do strony konfiguracyjnej Twojego urządzenia. Jeśli ustawiłeś inne dane logowania (np. podczas tworzenia konta podczas pierwszego logowania), wtedy użyj tych danych. Jeśli dane zostały zmienione, wtedy domyślne dane admin nie zadziałają. Jeżeli zapomniałeś(aś) hasło, jedyną metodą na ponowne zalogowanie się jest zresetowanie urządzenia TP-Link do ustawień fabrycznych i jego ponowna konfiguracja wraz z utworzeniem nowych danych logowania.
 
Q10: Jak zmienić nazwę urządzenia w aplikacji Tether?
A: Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
 
Q11: Jak mogę zablokować użytkowników za pomocą aplikacji Tether?
A: Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
 
Q12: Jakie routery z wbudowanym modemem są kompatybilne z aplikacją Tether?
A: Zapoznaj się z tą listą, aby sprawdzić, które routery z wbudowanym modemem mogą być zarządzane poprzez aplikację Tether.
 
Q13. Jak skonfigurować Router z modemem DSL do działania jako Router bezprzewodowy za pomocą aplikacji Tether?
A: Podczas Szybkiej konfiguracji nie ma możliwości zmiany Trybu pracy. Konieczne jest przeprowadzenie Szybkiej konfiguracji w domyślnym trybie Modem/Router DSL. Zapoznaj się z poradnikiem Jak skonfigurować Router z modemem DSL do działania jako Router bezprzewodowy za pomocą aplikacji Tether?
 
Q14: Czy mogę skonfigurować Router z modemem DSL do działania jako Punkt dostępowy za pomocą aplikacji Tether?
A: Nie. Routery z wbudowanym modemem DSL nie mają trybu pracy jako Punkt dostępowy.
 
Q15: Co należy zrobić, jeśli chcę zmienić TP-Link ID w aplikacji Tether?
A: Jeśli Twoje urządzenie jest powiązane z innym kontem, usuń najpierw jego powiązanie, przechodząc do Narzędzia->TP-Link ID->trzy kropki po prawej stronie Twojego konta->i kliknij Usuń powiązanie.
Wyloguj się z aplikacji Tether i zaloguj się ponownie, korzystając z nowego konta TP-Link ID. Następnie powiąż urządzenie z tym nowym kontem.
Dodatkowo, jeśli nie widzisz opcji TP-Link ID na stronie Narzędzia, może to oznaczać, że Twoje urządzenie nie obsługuje zdalnego zarządzania w chmurze. W takim przypadku nie ma konieczności usuwania powiązania konta. Wystarczy wylogować się w aplikacji i zalogować nowym kontem.
 
Q16: Jak mogę sprawdzić szczegółowe informacje dotyczące urządzenia klienckiego i zmienić jego nazwę oraz ikonę w aplikacji Tether?
A: Zapoznaj się z tym poradnikiem, aby dowiedzieć się więcej.
 
Q17: Co należy zrobić, jeśli aplikacja Tether nie może zarządzać urządzeniem zdalnie?
A: Zapoznaj się z tym poradnikiem,aby dowiedzieć się więcej.
 

Podobne FAQ

Czy ten poradnik FAQ był pomocny?

Twoja opinia pozwoli nam udoskonalić tę stronę.

z United States?

Uzyskaj produkty, wydarzenia i usługi przeznaczone dla Twojego regionu.